Fia med knuff.

Kvällen ha varit helt otroligt rolig, jag och venessa knallade upp till klippan, där vi spelade fia med knuff med lovisa&lovisa,  jag och lovisa r paktade och venessa och lovisa f med, dom var två riktigt dåliga förlorare och jag och lovisa vann alla det tre olika utmaningar! heheh.. När vi skulle traska hem, tog dom tag i oss och började kasta mig mot snödrivan, venessa grep tag i mig och började sparka mig i magen, "fia med knuff" skriker hon. Jag började asgarva :p

N
u har jag dykt ner i No boken för att försöka plugga lite, har prov i morgon. suck.
Och sen på morgonen blir det tandläkaren för en undersökning, usch.
Nåja, plugg plugg står på schemat :)
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0