sockerkick!

Hej vänner! Är allt fint med er? Jag mår toppen, har kokat tee och smaksatt med skopor av socker, men det är så tee ska smaka, som en socker bomb! :p Och så har jag smort in mig i min underbara lotion, på den senaste tiden har min hud börjat bli skrynklig på vissa ställen mest på ansiktet..
Jag tar med mig min laptop imorgon, och kanske så funkar internet i hudik, hoppas på det så jag kan visa resultat på en gång, annars får ni lov att vänta tills söndag! Och jag hoppas att när jag kommer hem så har det strömmat in med kommentarer! Skriv gärna vad ni gillar att göra eller vart ni skulle vilja resa, det vore så roligt att läsa! Och så har jag ju någonting att längta tills när jag kommer hem också!

Förresten, hur tycker ni om min blogg, vad är intressant och vad är heltråkigt? Något jag ska bli bättre på att skriva om eller är allt redan bra? Och så har jag funderat lite smått om att börja videouppdate, någon liten film kanske jag lyckas fixa fram så ni kan se mig i rörelser istället för på bilder :) Vad tycker ni om det? Jag behöver veta!
Kram underbara läsare

Kommentarer
emma

Hehe, tack så mycket :) och detsamma!

Är du modell eller vill du bli modell?

Tror du kan gå långt iallafall tjejen :)

2009-02-19 @ 18:43:12
URL: http://eelarsson.blogg.se/
my elfstrand

videoblogga ska du börja med :D

2009-02-21 @ 19:07:48
URL: http://elfstrands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0