Gissa på!

Känner mig överlycklig just nu, för att vi har sportlov! Blir det inte helt underbart? Veckan är planerad med massor av olika sysslor och roliga aktiviteter! Jag längtar speciellt tills på onsdag!! Vad jag nu ska göra är hemligt tillsvidare, eller äääh, jag kan inte hålla mig, så ni får gissa vad det är!

Är allt bra med er? Har ni sportlov eller har ni haft det redan? Och jag vill tacka så sjukt mycket för alla goa kommentarer ni ger mig! Jag skiner upp varje gång!
Och i kväll kommer svaren på frågestunden del 1, jag längtar jätte mycket på att få svara!! Så glöm inte att klicka er in på min blogg ikväll och läsa en del av det frågor ni frågat mig! Och tack ännu en gång underbaaaara läsare!

Kommentarer
amanda

Sv. jag bor i norrköping ! :) Du själv ?

2009-02-27 @ 19:26:35
URL: http://amandalagerqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0