tusen bröder

Godkväll på er alla..
Varit på kalas hos min morfar och mormor, och firade morfar som fyller år i dag! God mat i form av fläskfilè potatisgratäng och vitlöksbröd.. Och nog åkte jag fel buss idag då jag igentligen skulle till ursviken men denna buss gick dock bara till bergsbyn.. Suck, frös i hjäl hade endast mina jeansleggings svarta skor (som är iskalla) skinnjackan och någon tunn kofta under.. Tur så ringde mamma och kom och hämtade mig!

Ligger och ser på tusenbröder en riktigt bra film! Har nyss pratat med gumman i telefonen, imorgon ska hon sova här och då ska vi riktigt ha en liten "tjejkväll"  Milkshake, popcorn dricka, film, prat och massor av skratt! Det kommer bli toppen! Funderar även att åka in till stan i morgon för att gå och kika lite på 2-hand efter några finfina skor, mina nya kan dock inte andvändas än i detta slask och halkväder, dom får åka fram om några veckor då solen dygt fram och dom ishala vägarna smälltit..

Det var nog allt för mig! Ska krypa under täcket och se klart filmen, ögonen riktigt svider på brist av sömn, sen blir det att borsta gaddarna och hoppa isäng! Hörs i morgon!!


Kommentarer
jazz

Moa kolla på min blogg :) jag har utmanat dej ;)

2009-03-21 @ 21:02:04
URL: http://jessyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0