allt kan vara möjligt..

Igår satt jag och mina två fina vänner och diskuterade om hur sommaren ska bli och vi planerade alla saker vi skulle göra tillsammans,  och alla vart förtrollade i tanken om vi ska fara till grekland tillsammans! Jazz syster bor nämligen där vid någon vacker ö!
Jag kunde inte låta bli att hålla tyst om våran lilla "resa" för mamma, och de går mot rätt väg! Jag trodde jag skulle få ett bestämt nej, eller " är du tokigt? ska ni åka dit helt själva"? eller något i den stilen, men de hon sa var " jaa, eller pengar hur ska du få tag i så mycket pengar?" Jag öste ut mig att jag ska lova att sommar jobba hela sommaren och tjäna pengar på alla de möjliga vis, jag är redo för att ta till alla knep för att skramla i hop några slantar!

Vi har bara lite smått pratat om det nu, och jag blir helt mållös att bara tänka tanken att åka i väg utomlands med sina två bästa kompisar, där vi ska sola, bada, uppleva sevärdiheterna, skratta, äta goda desserter, snorkla i vattnet, vara uppe sent, shoppa, gå vackra promenader längst stranden, dyka i poolen, bära massa vackra klännigar och väskor, ta kort, åka moppe med greeker, umgås med dom bästa jag har och leva livet!
De är heeeeelt sjukt om dom säger ja, till våran lilla resa som vi bestämt, jag håller verkligen tummarna!
Men jag får inte ha för höga förhoppningar, jag blir verkligen hur ledsen som helst om de inte blir och jag har redan börjat leta efter klänningar och skor, men genom att tänka posetivt kan allt vara möjligt.. Jag får ett rus genom kroppen att tänka tanken, hoppas! hoppas!


Kommentarer
jazz

det kommer bli as balt!!!!!! :D:D:D

2009-02-14 @ 01:00:42
URL: http://jessyg.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0