"dödshopp"

Hej mina fina läsare. Är allt bra med er? Med mig är det suveränt förrutom att jag har flera blåmärken på både ben och armar efter att jag och venessa testat lite olika "lyftningar" då hon skulle lyfta mig i luften över hennes huvud så föll jag rakt ner i marken och landade med halva huvudet i garderoben och rumpan på listen. aaaaj säger jag bara.. Vi skulle bara igentligen fota när vi gjorde ett såkallat "döds hopp" Men vi filmade in i stället, och alla det två smällarna filmades med, så jag väntar bara tills youtube har laddat klart sen slänger jag in filmen här!

Annars har jag varit med Frida och venessa ikväll, det var riktigt roligt! Vi såg film och pratade, sen skulle vi hyra kvartersgården, men det fick vi tyvärr inte av någon konstig anledning för gubben som hade den (?)
Nåja, det var skitroligt annars!
Nu ska jag bara vänta på att youtube laddas klart, sen ska jag krypa ner i sängen och se andra avenyn!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0