alla hjärtans dag..

Säger man glad alla hjärtans dag, eller alla hjärtans dag? Jag har inte en susning om vad man säger, så jag säger glad alla hjärtans dag istället! Det funkar ju det med!
Igår förresten hände ingenting som jag hade förutspått eller tänkt, förrutom att jag ramlade i bussen och att vi höll på att missa den. Filmen fredagen den trettonde fanns inte så vi hyrde Halloween istället, skitbra film, men sjukt äcklig, mycket blod och sönder spräckta ansikten, jazz babblade på hela filmen om vad hon trodde skulle hända! Haha..

Klockan är drygt kvart över två och jag ska börja dra mig upp ur sängen, bestämma kläder och fixa håret, äta och lite senare så pyser jag över till Johanna där vi ska sminka och planera för kvällen som ska spenderas framför scenen på melodifestivalen! Riktigt kul kommer det att bli! Hur som helst, jag funderar på att ta skinnjackan idag, ett par svarta legging en stor tjock grå halsduk virrad runt halsen, min bruna axellånga väska och ett par svarta klack..
Det är bara det att de är så kallt ute att jag får ta min dunjacka till johanna och uggsen sen byter jag till skinnjackan och klackarna!

Jag ska snart ta ut mina tjocka och stora "bollar" jag har i håret så att jag får ett sånt där extra fint svall i dag, och sen försöka göra massor med volym.. En rolig grej är att om en vecka sitter jag med färgmedel i håret och färgar håret blont eller ljusbrunt med ljusa slingor!
Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0