Hola.

Har de långtråkigt, ska slå på en film, och bunkra upp med cola och blodapelsin.
Förlåt för dålig uppdatering, tog mig en bloggfri söndag igår och de var skitskönt, har känt att bloggen inte är lika rolig längre som förrut, dvs beror de på minde inspiration och mindre kommentarer.. Hallå, skriv ett liten kort kommentar så blir jag skitglad och lovar att bättra mig med allt, kanske göra tävlingar, frågor, frågestund, bilder, osv. Men jag behöver veta om de ens är värt? Eller att jag kanske till och med avslutar bloggen.. Ja, ni kanske tycker jag är fjantig som lägger av med bloggen eftersom jag inte får någon kommentar, det är inte precis så, utan.. De känns så jobbigt att skriva och ställa frågor utan att få något tillbaka om ni fattar vad jag menar? Jag vill inte tvinga er till att skriva, nejnej, utan mer att ni får gärna göra det, för jag blir verkligen glad, och längtar tills jag ska blogga och skriva några rader när jag kommer hem och lägga in massa bilder, frågor och frågestund som ni läsare får fråga till mig. Det känns ju lite ovärt att fråga er och inte få ett svar, eller hur?
Nåja, jag ska sova på saken och se hur jag gör med denna blogg.. Visst, jag vet att de kommer kännas riktigt surt och tomt att inte skriva och få dela med mig av mina dagar i rader och lägga in massa bilder..  Det vet jag, så därför är jag sådär osäker..


Kommentarer
emilia

jag förstår vad du menar! men jag tror säkert många tycker det är roligt och intressant att läsa din blogg. så lägga ner den tkr jag inte att du ska göra:)

2009-02-16 @ 20:32:59
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0