Shopping!

Har nyss kommit hem och det står fyra påsar med shopping i hallen! Det behövdes kan jag säga!
Köpte en skitsnygg tshirt för endast 29 :-
En kortare variant av en tshirt, 5:-
En lång grå stickad kofta, 10:-
En helt uuuunderbar skinnjacka!, 399:-

Jag har redan en svart, men tyvärr så är den en aning kort i armarna och då behövs ju en ny! Min nya är helt underbar och jag ääääälskar den! Såklart kommer det bilder så fort jag hunnit packa upp och käkat:) Sen bjuder kvällen på en myskväll hemma hos min bästa vän johanna, vi ska bunkra upp med massa godis och läsk, och kolla på melodifestivalen!
Vad händer för er?


Jag vill tacka för alla fina och underbara kommentarer!
puss

Kommentarer
Cecilia

Ha en trevlig dag!

2009-03-02 @ 10:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0