Svar på läsarfråga..

jag är verkligen tvungen att fråga, har du färgat håret till den färgen du har, isf vad använder du för färg?
Jag är avundsjuk! :)


Först och främst! Tack söta du vad glad jag blir! Nej, jag andvänder en brun färg från loreal, eftersom jag har färgat ganska många gånger så behöver jag bara en brun färg för att det ska bli mörkbrunt, men jag tycker att du ska testa dig fram, att du antingen köper den färgen jag har eller om du köper en mörkare eller en ljusare! Det är ju alltid lite extra roligt att byta hårfärg eller hur? Nu får jag nästan lite beslutsångest om jag ska färga blont! Hehe.. Nej, jag är fast besluten om att nu jääädrans ska jag bli blond! :p



Denna färg andvänder jag och somsagt för mig blir det ju mörkt eftersom jag färgat några gånger nu! Färgen blir helt underbar! Och detta märke gör så att färgen håller lite extra länge, 109 eller 90kr tror jag att den går på, har ingen anning, och den finns att köpa på vilken super market som helst tror jag!
Och tack gulliga amanda för din gulliga kommentar, ett leende på läpparna!

Kommentarer
amanda

Tack så jääättemycket! :D

2009-02-19 @ 19:03:16
URL: http://amandalagerqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0