Svar till frågestunden del 1.

Syskon? Favoritfärg?

Jag har två syskon, bröder båda två, Robin och Emil. Hmm.. Låt mig tänka efter.. Jag svarar nog ljusblå lila eller rosa,:p

Jobbar du som modell? Pluggar du något vid sidan om modelljobbet (om du nu har nåt) och i så fall vad?

Nej det gör jag inte, jag funderar på att skicka in bilder till någon agentur som är serriös, kan tyvärr vara lite svårt att hitta någon serriös och bra här i lilla skellefteå, men jag har hittat någon i umeå som jag kommer att skicka till! Jag går i högstadiet och sen efter nian så funderar jag på att gå mode och design:)

Varför ska man läsa just din blogg?

Hmm.. En svår fråga eftersom jag vill inte låta som om min är världens bästa och att alla ska läsa den, utan jag tycker att var och en ska få bestämma om dom vlll läsa min och om dom tycker om den, jag ska bli bättre på att lägga in bilder och roliga saker så jag får mer läsare! Det jag gillar med min blogg är nog att jag lägger in modellbilder och då hör ju fotografer av sig om dom är intresserade :) Vilket jag är tycker är väldigt roligt!

Vad gör dig glad?

Det är massa saker, men framför allt mina vänner tror jag, dom är så underbara och dom gör mig verkigen hur glad som helst!

Hur lång är du?

Jag är 176 cm lång, något jag alltid tyckt varit jobbigt att vara längst, men om jag tittar på mina drömmar så känner jag mig stolt över min längd!

Vad fick dej att börja blogga?

Det är faktiskt mina vänners förstjänst! Dom hade tjatat på mig i flera månader och sen blev ju jag bara tvungen att börja och nu har jag insett att det är skitroligt! Något jag tror att jag kommer hålla på med i flera år faktiskt!

Modellar du seriöst eller mer för dig själv?

Jag ser detta som seriöst eftersom min dröm är att bli modell och att det här förbättrar självförtroendet och att jag får möjligeheter att testa på att modella, jag har alltid drömt om att bli modell sen jag var liten, men då var självförtroendet rätt så svagt, men det blir bättre och jag bara äääälskar att bli plåtad!! Så ja, jag tar detta seriöst! :)

Hur får du tag i alla fotografer när du "modellar"? Jag skulle själv jättegärna vilja testa på att bli plåtad, en liten dröm sådär (a)
Och en fråga till.. Hur lång är du? :)

Jag har själv frågat en del fotografer om dom har lust att fota mig, och det flesta svarar ja, nu händer det i bland att någon fotograf hör av sig då och då, och det gör mig skitglad!
Jag är 176cm lång somsagt, och jag växer så det knakar ;d

Skostolek?

Det varierar på olika skomodeller, en del skor är ju större och då behövs det ju någon storlek mindre, och en del är ju mindre och då behövs större :) Min storlek brukar vara 38-39!

Vad händer i helgen?

Har inte så mycket planerat inför helgen faktiskt, men det blir nog att umgås med kompisar, se film, shoppa, och njuta av lovet :p

Singel/upptagen?

Jag är singel!

Vilka bloggar läser du?


Jag läser först och främst mina vänners blogg. Och dom som är intressanta!

Vad använder du för smink?

Jag andvänder lite foundation,  Mascara  (den gula mascaran) och rouge :)


 


Det här var dom frågorna för i kväll! Ska ta mer i morgon, har ju en hel bunt! Fråga massor av mer frågor i dag så svarar jag såklart på dom i morgon!! Detta var skitroligt och vad kul att ni frågade massor av roliga frågor! Fråga på ännu mer!!


Kommentarer
Zandra

sv: tack! :)

2009-02-27 @ 20:01:26
URL: http://decevven.blogg.se/
Dijana

tack för ditt svar sötnos! :)♥

2009-02-27 @ 20:10:33
URL: http://djj.blogg.se/
amanda

Sv. Så du fotar själv också! Nu blev jag ju ÄNNU mer avundsjuk på dig. Hehe, äntligen någon som är längre än mig :p

2009-02-27 @ 20:37:24
URL: http://amandalagerqvist.blogspot.com
Sofia

okej: du blir ju jättebra på foton, gillar du bara att stå modell eller är du även intresserad av att fotografera?

2009-02-27 @ 21:40:25
URL: http://www.fisen.se.nu
CLARA

Roligt att läsa frågorna och framförallt svaren haha!



Och du, jag är jättegärna med på filmkvällen på tisdag, låter skitkul. Vems idé och vars ska vi vara? =D

2009-02-28 @ 09:16:54
URL: http://neon.devote.se
Matea

Svar; Ingen orsak! Tack själv :)

2009-02-28 @ 11:18:05
URL: http://mateamarin.devote.se
Anonym

Hur gammal är du egentligen :) ?

2009-03-01 @ 17:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0