Cherry Blossom.

Har smörjt in mig i min Victoria's secret kräm som doftar Cherry blossom,  Peach och White Jasmine, den luuuuktar helt underbart med andra ord!
Jag ska snart tappa upp ett bad och bara njuuuta och ha de gööött.. Senare ska jag luffsa omkring med tofflor och min morgonrock som är för tillfälligt gulrosa, en missfärgad färg, först var den ljusrosa men efter några tvättningar i tvättmaskinen har den tappat sin naturliga färg, lite tråkigt eftersom den var så fin, men men!
Och efter lite kik i matlagnings tidningar blev jag otroligt sugen på annanas paj! Så efter mitt varma bad väntar ett bak på schemat! Och om ni tittar mot höger på katogorier så ser ni en mat&bak katogori där alla mina bak och mat är samlade!
Funderar också på att lägga ut recepten om det nu är någon som vill baka och andvända det recceptet!
Kram!


Kommentarer
Hilma

den har jag också!

2009-02-18 @ 18:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0