Hejhopp!

Jag blir så glad av alla fina kommentarer ni ger mig!!
Hur som helst nu är vi hemma och jag är ljushårig! Det är skitsnyggt, hann tyvärr inte blogga igår eftersom färgningen tog en enorm tid, men det är det värt! Pia är så sjuuukt duktig! Igår var vi på stan, jag köpte mig ett par gladiator skor och en tshirt, älskar skorna dom är underbara, bilder kommer sen! Visst är ni nyfikna på håret? :p

Jag ska knäppa några kort och sen lägger jag in, det är svårt att fånga själva håret på bilden och att få det fint, men jag ska ge det ett försök! Jag är ganska osäker på hur jag ska göra med videouppdaten, hmm... får sova på det!
Nu ska jag se film.
pusspuss

Kommentarer
Sofia

ingen orsak, ska bli spännande att se din nya hårgärg sedan ockås, men tycker du passar jättebra i den du har nu med! =)



tack så mycket! =)



Kram <3

2009-02-22 @ 20:42:12
URL: http://www.fisen.se.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0