bloggtorka

Vad dålig jag är på att uppdatera, blir mindre och mindre nu, bloggtorkat.. Har inga ideer om vad jag ska skriva eller lägga ut för bild, så jag ber er att tycka till och säga vad ni tycker att jag ska skriva eller för bilder som jag ska publicera!
Hörni! Idag har jag varit med Sofia Sofia Clara & Rebecka, vi har gjort en feminin Patrick 1.5, men för oss heter den Patricka 1.5! Haha.. Önskar att det gick att lägga ut den här på bloggen, men det verkar kört, lite synd eftersom filmen är väldigt rolig! Får se om det funkar!

Imorgon någon gång på morgonen blir jag fotograferad av duktiga sara och då får ni såklart se bilder! Visst blir det roligt? Och senare på dagen kommer mormor morfar och farmor hit och ska ge mig presenter eftersom jag fyller år på måndag! Yes! Nästa helg ska jag och mina två bästa vänner antingen åka till piteå för att shoppa, eller spela laserbom (har ingen anning om hur det stavas eller heter) eller åka till bodaborg! Sen ska vi äta världens godaste middag i form av kyckling sallad kroketer och vitlöksbröd till huvudrätt, och glass med varm choklad sås till efterrätt och se film och käka godis! Det bli mitt lilla födelsekalas!

Igår köpte jag mina lackleggings, 199:- kronor gick dom på, kunde fått dom en femtiolapp billigare om dom fanns i en annan modell, men det fanns inga xs, så det fick bli en annan variant istället!


Kommentarer
Anonym

vad myysigt

2009-03-14 @ 23:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0