sprid glädje istället

Från och med nu, varje anonym kommentar som är taskig eller jag tar illa upp för, kommer jag att blockera denna persons IP adress, för bådas bästa, inte för att jag får många stötande och taskiga kommentarer, det händer mycket mycket sällan, men det är jobbigt att få, att ondskan tar över i stället för glädjen? Att man kränker folk med massa dumma ord, istället för att glädja personen, jag vet inte, det är så roligt att få kommenarer och jag blir verkligen glad ska ni veta! Ni gör verkligen så att jag vill fortsätta medans andra gör så att jag är nära på att radera bloggen.. För ni som nu kommenterar taskiga kommentarer så kommer ni ju inte kunna gå in på min blogg något mer, det kanske är bäst så:)
Och för er andra som gör miiiig suuuuuuper glad! Jag skulle vilja ge er en kraaam och tacka för allt fint!



Kommentarer
anonym

Omoget o avundsjukt!Och avundsjukan är den värsta sjukan! Den föder så mycket ondska..Bry dig inte, Du är jättefin o bra! Kram!

2009-03-17 @ 09:52:15
juulan

svaar: pusss!!

2009-03-17 @ 14:47:10
URL: http://juulan.se
Kamilla - Fotoblogg

sv: aww, tack! :D

2009-03-17 @ 17:29:37
URL: http://kamillush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0