en enda solstråle är nog att driva bort många skuggor




Hej alla fina läsare där ute i världen.. Är det någon mer än nattugglan jag som är vaken? Förrutom mina vänner som sitter bredvid mig nu.. Sitter och klunkar i mig en monster för att hålla mina trötta ögon öppna och smaskar lite på mina karameller i den röda godispåsen bredvid mig. Tänkte köra utdragningen av bloggarna imorgon istället, hann tyvärr inte idag, men ääh det får bli imorgon och då får det även bli åtta bloggar som tävlar om att bli veckans blogg! Låter det bra?


Vi har förresten kört crasy-pingis på den tomma kanalskolan, det är knäpp tyst, förrutom ljud på våra tagentbord. Och massa fnitter, nu ska jag kila.. Hoppas ni ligger och slumrar i era mjuka sängar och drömmer sött.. Vi hörs imorgon va?

Kommentarer
CLARA

ÅÅH. Typ nästan första gången det är helt underbart roligt på SKOLAN. HAHAHAHA =D=D=DD=D

2009-03-27 @ 04:07:53
URL: http://neon.devote.se
Gabbie

Den där bilden är så cool :D haha jaa vi har typ gjort helt galna saker nu ju! :P

2009-03-27 @ 04:08:19
rebecka och sofia

hejhejhallå !

vi sitter bredvid dej och stämmer glatt in i ditt skratt och vi kan konstatera att du fortfarande är vaken. och du ska vara vaken tills morgonen gryr, likaså vi =)

2009-03-27 @ 04:12:07
URL: http://crabcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0