världens finaste vän.

Min fina bästavän följde med mig ut i solen för att gå en prommis med vovvsingarna, vi pratade om allt mellan himmel och jord, och skrattade för fullt! Sedan hämtade vi några slantar och kilade ner till kiosken, där jag köpte en läsk och några små plockgodisar! Vi knallade upp till klippan där vi skrattade för fullt och pratade, och åt lite av godiset!
Påvägen hem, började vi helt plösligt hoppa på varandra och kastade massa isbollar! Johanna knäckte näsan på mig och jag slog henne så hårt att hon dunstade ner på den iiiishala marken och slog i hakan!

Hon är så sjukt fin min johanna, att det går inte att beskriva i ord hur mycket hon betyder för mig.. Utan henne, ja, gud vet hur jag skulle mått eller hur min värld skulle se ut? Helt världelös skulle jag tro, tillsammans skapar vi en skrattmaskin, vi skrattar för allt och ingenting och hon får mig att le, när jag mått som dåligast, och inte orkat med massa saker, så ha hon alltid ställit upp, hon, ja.. det går inte beskriva! Jag älskar dig vännen, utan dig är min värld svartvitt!





Kommentarer
Johanna

jag älskar dej verkligen !♥ du är otrolig

2009-03-18 @ 21:54:26
URL: http://jjjohannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0