Wallander- Hämden.

Vi bestämde oss i sista sekunden för att se Män som hatar kvinnor, typiskt och oturen som följt med oss hela dagen, så fanns det inga platser kvar! Suck.. Så istället för att tjura och stå och välja bland ett antal filmer så valde vi Wallander - Hämden, den var bättre än vad jag trodde faktiskt, vart lite sur över hur den verkade vara på Trailern, men den var mycket mycket bättre än vad jag trott iallafalll! Vi bunkrade upp med massor av marianne, och varsin stor dricka, samt en popcorn, jag tog flera liter kryddor i form av alla de smakerna som fanns, det luktade som fotsvett, men det var skitgott!

Och nu, som handen i handsken så funkar inte kameran! Jag blir gaaalen, dagen har bestått av massor av otur för jag och johanna, vi ramlade, mackan gick sönder, jag tappade ut halva popcornen och halva for på mig inne i biosalongen, det var slut platser, vi missa bussen etc...
Men nu är iallafall batteriet till kameran på laddning!
Faaaasen också!! Nu blinkar det på datorn att det också är slut batteri!? Ett bra slut på otursdagen!

Vi hörs i morgon! Då bombar ja med bilder!
Puss

Kommentarer
Sofia

kul =) får kanske se den andra en annan dag då=) ska du på någon mer fotogrejs snart då? =D

2009-03-02 @ 08:32:13
URL: http://www.fisen.se.nu
Elina

Okej, det får bli nästa gång:)

Med mig är det okej förutom att det är måndag och jag har otäckt mycket träningsvärk!! Själv då? :)

2009-03-02 @ 09:11:44
URL: http://tankarisweetvalley.blogg.se/
Gynning

Tack!!



Ha en bra dag vännen

2009-03-02 @ 09:46:39
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0